Bu gün Ada doğanı günü idi...9 birey deltada kırlangıçlar ve Ebabiller ile birlikte böcek ziyafetinde idi...Sanrım göç turunda en sona kalanlardı...En yakın geçen bu oldu...İzleyen ve yorumlayanlara selamlarımla...