Doğu turumuzdan bana kalan tek kertik..:) Bayramın 3 cü günü arkadaşım İlker Ayçiçek ile çıktığımız Doğu turumuzda Van Turna gölü üreme alanında rahatsız etmeden fotoğrafladım hataları ile affola...SELAMLAR