Benim için çok yoğun geçen ilkbahar döneminde,Kelaynakların üremesi,ziyarete gelen Turistler,Yabancı yerli kuş gözlemciler ve Doğa Koruma Milli Parkların PİLOT BÖLGE olarak R.E.S gözlemi Resmi çalışmasına önderlik işleri derken Sinan Yılmaz ın Kurban arefesi günü Yaz ördeği haberi ile telaşımız bir kat daha arttı ve işi gücü bırakıp gittik Salih Aloğlu ile ama nafile yoktu.Bayramın ikinci günü tekrar gittim yine yok ama Metin Tuncer in Telkuyruk var demesi bir nebze moralimi düzeltti.Daha sonra doğu turundan gelince eve bile uğramadan Akşam,Sabah erken,öğlen,ikindi vakti tam 5 defa daha İlker Ayçiçek,Alper Tüydeş ve Durmuş Konar ile birlikte yine gittik yok ve göremedik.10 gün önce 9 kişi İngiliz kuşçular 4 tane görüp çekmişler dün 7 Temmuz,da Belçika,lı 4 genç kuşçuları Hancağız a yolladım onlarda görmüş fotoğraflarını çekmişler dün akşam bana yolladılar ve beni uyku tutmadı.Bu sabah erkenden güneş doğarken alana vardım kuş 500 metre den aracı görünce kendini suya attı yüzerek uzaklaşırken zar zor birkaç karesini ve kısa videosunu aldım benim için Nihayet görüp fotoğrafladığım bir Yaz ördeği kuş türünü daha görmüş oldum Hataları ile affola...Selamlar