Yel değirmenin gölgesinde uzanıp giderdim
Mazinin kılcal damarlarına
İnce ince buğday kokusu sinerdi
Şakaklarıma
Ağır gelirdi
Yıllar sonrası
Duvarlarında kaç hatıra fotoğrafı
Gözlerde manasız düşünceler
Yine değersiz kalırdım
Yapayalnızca çürüdüğüm gölgem de..
Bir deniz eşlik eder
Bir de eskiyen bir kaç sima..
Rüzgar çürüyen tenimi savurup ya denize sevdalanırdı ya da yanı başımda ki
Göğe sevdalanan bıtım ağaçlarına..
Burası ayvalığın
Kuzeybatısında yer alan yalnızlığım.
Adem DEMİR
Babamla bugün yine bir Hancağız yaptık 4 birey gözlemledik sayıların çoğalması dileğiyle