Bu türü çekmemdeki açıklamayı yapayım, normalde dalda çütre gördüm, tekrar gelip aynı yerde görürüm diye beklerken bu kez çaprazgaga geldi, kendi kendime söylendim rengi tutturduk ama türü tutturamadık diye :))) Trakus Ailesine Selamlarımla