3 günlük Bolu gezimiz hayal kırıklığı ile sonlandı.Paçalı Baykuş İle Kara Ağaçkakanı göremediğimiz gibi Akbaba Lokantasının müdavimleri de bu kez havada kaldı yere inmedi...Açıkçası bize tepeden baktı...Canı sağolsun bir dahaki sefere diyerek ayrıldık.Lokanta ekibimiz Serdar Şatırlar,Adnan Menevşe ve Engin Sağlam arkadaşlarıma teşekkürlerimle...