Ada doğanlarının dönüşü başladı.Ekim ayının sonuna kadar dönüşlerine tanık oldum ama koyu don her zaman denk gelmiyor...3 birey hızlıca güneye doğru gittiler.İzleyen ve yorumlayan arkadaşlara selamlarımla...