Bolu Gerede Selimpaşa ya da gidelim dedi sevgili Arkadaşım Mustafa Özcan, Dörtdivanda bolca uçan kara akbaba, kızıl şahin gözlemimiz sonrası... Orman tırmaşık , çapraz gaga fotoğraflarız, belki kocabaş, kara ağaçkakan görürüz dediğinde hemen direksiyonu kırdım. Benim için kertik türleriydi ve ikisini de çektim. Sağolsun Adaşım...