Herhangi bir değerlendirme henüz bulunmamaktadır.
Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler
metinalkis | 19.04.2026 00:19:00
Doğa fotoğrafçılığının hakkını vermişsiniz.
Tengritaubalasi | 13.11.2025 20:53:00
Elinize emeğinize sağlık Can Hocam. Umarım ömrüm yeterse bir gün bende görebilirim bu dev kuşları.
CanA | 13.11.2025 23:38:00
Çok teşekkür ederim Hüseyin Bey. Her şey gönlünüzce olsun.Selamlar.
Engin06 | 13.11.2025 11:13:00
Çok güzel elinize emeğinize sağlık Can bey
CanA | 13.11.2025 13:45:00
Engin Bey çok teşekkür ederim. Selamlar.
MKEMAL | 13.11.2025 10:48:00
CanA | 13.11.2025 13:44:00
Kemal Bey çok teşekkür ederim. Selamlar.
gervaqo | 13.11.2025 09:40:00
Güzel yakalamışsınız Can bey, elinize sağlık,
CanA | 13.11.2025 10:22:00
Cengiz Bey çok teşekkür ederim.Selamlar.
mrmehmet | 13.11.2025 00:35:00
Tüm haşmetiyle harika bir fotoğraf olmuş.