Yırtıcı çekmek için yola çıktığım ilk dakikalrda yol kenarında denk geldim ilk kez bir yırtıcının diğer yırtıcıyı avladığını gördüm, alttaki şahin sanırım yaralı yada kanadı kırıktı, fakat mücadele ediyordu pençeleriyle kendini savunmak istiyordu, unutulmaz bir an yaşadım, iyi seyirler.