Teşekkür ederim hocam. Tam olarak cam gibi diyemem ama eğer ışık çok kötü değilse ve havada termal, pus vs yoksa çoğunlukla yeterince net ve detaylı sonuç alabiliyorum bu lensle. Tabi bir de bu lens ile çektiğim kareleri düzenlerken biraz daha fazla uğraşıyorum iyi sonuç almak için. Full frame bir makine ile kullanma imkanım olsaydı muhtemelen benim için vazgeçilmez bir lens olurdu. :)