3 günde 3 kertik çok iyi geldi. Samsun turu harika geçti, hedefleri birer birer gördüm ve iyi sayılabilecek fotoğraflarını çekebildim. Ekip arkadaşlarım Engin Bıyıkoğlu, Hakan Yalçın ve Orhan Çiçek\'e tekrar teşekkür ederim. Selamlarımla.