Yazacaktım, hadi rahatsızlık vermeyeyeim dedim... O günün fotoğraflarını halen tarıyorum, belki içlerinden bir şikra karesi çıkar mı diyerekten... Şeker, tatlı: yer ediyor beyinde ve asla unutulmuyor, çok güzel, özel bir gündü, sevgili Kardeşime içten iyi dileklerimle sevgi ve selamlar.