X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 515
Fotoğraflar 113860
Gözlemler 10228
Videolar 3186
Ortanca Ağaçkakan

Ortanca Ağaçkakan >> Middle Spotted Woodpecker >> Dendrocoptes medius

Selam ve sevgilerimle..



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
OA
Kuş Türü
Ortanca Ağaçkakan
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
21.02.2011
Çekim Tarihi
12.08.2009 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Denizli

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   40. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   1108 | Yorum Sayısı »   69 | Beğeni Sayısı »   1 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

wolfkenan
wolfkenan    |    26.02.2011 03:20:00
mükemmel bir kare eline emeğine sağlık büyükusta selamve saygılar Fikret abi,sağlıcakla..
ozdensaglam
ozdensaglam    |    26.02.2011 01:35:00
Tebrik ederim

harikaaa

magari
magari    |    24.02.2011 16:05:00
Üzüm tadında olmuş Fikret abi ellerine sağlık.
bkoca
bkoca    |    23.02.2011 17:03:00
Ortanca üzümlerle çok hoş durmuş Fikret Bey. Sanırım bahçeden?
tebrikler, selamlar
fikyor
fikyor    |    24.02.2011 00:25:00
Teşekkür ederim Barış bey, sevgilerle..
mutan
mutan    |    23.02.2011 13:47:00
yine nefis....
abi daha rahat bir kadraj daha mı iyi olurdu acaba...
eline sağlık.
sevgilerimle...
fikyor
fikyor    |    24.02.2011 00:24:00
Orjinal haline baktım, soldan-sağdan boşluklar var ancak alt ve üst sınırlar sıfır noktada :)
Teşekkürler Serkancığım, sevgilerle..
burake
burake    |    23.02.2011 12:17:00
Nefis bir kare olmuş...Tebrik ederim...Selamlar...
fikyor
fikyor    |    24.02.2011 00:20:00
Teşekkürler Burak bey, sevgilerle..
diskuso
diskuso    |    23.02.2011 11:48:00
dalda üzüm, üzümü yemek üzere bir ortanca, arka plan temiz, ne denebilir ki harika, elinize sağlık Fikret Bey...
fikyor
fikyor    |    24.02.2011 00:20:00
Teşekkürler Oğuz bey, sevgilerle..
abem
abem    |    23.02.2011 06:57:00
Keyifle izlenen harika bir kare. Elinize sağlık, selamlar.
fikyor
fikyor    |    24.02.2011 00:19:00
Teşekkür ederim Mehmet bey, sevgilerle..
uozgur
uozgur    |    22.02.2011 21:47:00
herzamanki güzelliğinde...
fikyor
fikyor    |    24.02.2011 00:18:00
Teşekkür ederim Ümitciğim, sevgilerle..
Kadird
Kadird    |    22.02.2011 21:12:00
Fikret Bey elinize sağlık, çok güzel.
Canım üzüm çekti :)
Selamlar...
fikyor
fikyor    |    24.02.2011 00:16:00
Teşekkür ederim Kadir bey, sevgilerimle..
muratçalışkan
muratçalışkan    |    22.02.2011 17:58:00
Herzamanki güzelliğinde Fikret bey kalite buram buram..Selamlar..
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:08:00
Çok teşekkürler Murat bey, sevgilerimle..
vodo
vodo    |    22.02.2011 17:00:00
müthiş olmuş tebrik ederim...
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:07:00
Teşekkür ederim Selim bey, sevgilerimle..
dede
dede    |    22.02.2011 16:30:00
Harika, elinize sağlık üstadım. Sevgilerimle.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:07:00
Teşekkürler Cevat hocam, sevgilerle..
sakaladam
sakaladam    |    22.02.2011 13:45:00
üzümleri tanıdık artık :)
elinize sağlık fikret bey nefis görünüyor.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:06:00
Üzümler dünya çapında ünlendiler :)
Teşekkür ederim Kemal bey, sevgilerimle..
KANDIZLIK
KANDIZLIK    |    22.02.2011 12:55:00
Harika ortamda çok güzel fotoğraf için tebrikler Fikret Bey, selamlar sunarım .
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:04:00
Teşekkür ederim Arslan bey, sevgilerimle..
şenol
şenol    |    22.02.2011 12:26:00
tebrik ederim Fikret bey çok güzel olmuş,selamlar..
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:03:00
Teşekkür ederim Şenol bey, sevgilerimle..
karaani
karaani    |    22.02.2011 12:23:00
Abi Nefis görünüyor. Şu yok zamanda üzümlerde,tabiki fotoğrafta :))
Ellerine sağlık,Sevgiler,selamlar abi.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:03:00
Çok teşekkürler Veyselciğim, sevgilerimle..
sener
sener    |    22.02.2011 11:35:00
Cam gibi olmuş. Renklerde müthiş. Tebrikler.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:02:00
Çok teşekkürler Göker bey, sevgilerimle..
koray
koray    |    22.02.2011 09:00:00
Elinize sağlık Fikret bey,tebrikler.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 20:00:00
Teşekkür ederim Koray bey, sevgilerimle..
hayalsultan
hayalsultan    |    22.02.2011 02:03:00
Nefissssss..
Gönülden kutladım..
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 19:59:00
Teşekkür ederim Hayal hanım, selamlarımla..
Dikkuyruk
Dikkuyruk    |    21.02.2011 23:29:00
Bu kadar bekletmeye nasıl gönlünüz razı geliyor?:))
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 01:03:00
Razı değilim ama.. benimki sadece beceriksizlik..
Teşekkür ederim Tamer bey, sevgilerle..
huddu
huddu    |    21.02.2011 22:59:00
Çok güzel karesi,
Bu 2 yıl beklediğse, bekliyenleri tahmin etmekte zorlanıyorum.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 01:01:00
Bir hayli fotoğraf birikti elimde, organize edemez oldum .
Teşekkür ederim Hüseyin bey, sevgilerle..
neri48
neri48    |    21.02.2011 22:53:00
harika....Tebrikler Fikret bey...Selamlar...
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:59:00
Teşekkür ederim Neriman hanım, sevgilerle..
ahmahm
ahmahm    |    21.02.2011 22:14:00
Güzel kare elinize saglık.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:58:00
Teşekkür ederim Ahmet bey, sevgilerle..
TEASER
TEASER    |    21.02.2011 19:54:00
çok iyi fotoğraf...
elinize sağlık...
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:56:00
Teşekkür ederim Serhat bey sevgilerle..
akin
akin    |    21.02.2011 19:16:00
nefis olmuş Fikri Bey, elinize sağlık, selamlar..
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:55:00
Teşekkürler Salih bey, sevgilerle..
hakkidogan
hakkidogan    |    21.02.2011 17:42:00
Küçük halinden bile Fikyor karesiyim diye bağırıyor. Nefis.
Sevgilerimle...
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:54:00
Teşekkür ederim Hakkıcığım, sevgilerle..
gülümseyin
gülümseyin    |    21.02.2011 17:24:00
ışık ve netliğiyle nefis bir çekim,emeklerinize sağlık...
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:53:00
Teşekkür ederim Barış bey, sevgilerle..
MuratC
MuratC    |    21.02.2011 17:15:00
Diger ortanca kareleriniz gibi buda nefis olmus, tebrikler
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:52:00
Teşekkür ederim Murat bey, sevgilerle..
piyongo
piyongo    |    21.02.2011 17:12:00
herzaman ki gibi..tebrikler muhteşem..
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:52:00
Teşekkür ederim Ahu hanım, sevgilelre..
oguz43
oguz43    |    21.02.2011 16:34:00
çok şık olmuş ..
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:51:00
Teşekkür derim Erhan bey, sevgilerle..
izler
izler    |    21.02.2011 15:56:00
harika bir sunum olmuş
ellerinize sağlık
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:50:00
Teşekkür ederim Fatih bey, sevgilerle..
gutesmienchen
gutesmienchen    |    21.02.2011 14:10:00
Bonibonlarla gayet güzel ve hos bir kompozisyon olmus,renkler de gercekten muhtesem,sevgilerimle....
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:50:00
Teşekkür ederim Emine hanım, sevgilerle..
MKutluk
MKutluk    |    21.02.2011 13:44:00
Netlik, ışık ve kopozisyonu ile harika bir fotograf. Emeğinize sağlık Fikret bey.
Sevgiyle.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:49:00
Teşekkür ederim Mehmet bey, sevgilerle..
asude
asude    |    21.02.2011 13:39:00
Sizin klasiklerinizden...
ENFES renkler, netlik, kompozisyon olmazsa olmazlarınızı yine en en güzel haliyle sunmuşsunuz...
Çok çok beğendim...
Emeklerinize sağlık Fikret Bey... Tebrik ederim...
Selamlar, saygılar....
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:49:00
Teşekkür ederim Asude hanım, sevgilerle..
tabiatdostu
tabiatdostu    |    21.02.2011 13:31:00
Fikret bey yine çok güzel bir çalışma olmuş.ellerinize sağlık.selamlarımla.
fikyor
fikyor    |    22.02.2011 00:48:00
Teşekkür ederim Adaşım :) sevgilerle..
Beğeniler | 1
SCP || 23.05.2018 22:28:00
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 515  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT