X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
İzmir yalıçapkını

İzmir yalıçapkını >> White-throated Kingfisher >> Halcyon smyrnensis

Değerli dostlar, bazı arkadaşların istekleri üzere beslenme serisine devam ediyorum. Trakus ailesine selamlar.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
İzmir'in çapkınlıkları
Kuş Türü
İzmir yalıçapkını
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
19.09.2011
Çekim Tarihi
19.06.2011 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Osmaniye

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   101. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   685 | Yorum Sayısı »   60 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

mehmet3
mehmet3     |     24.01.2020 11:34:00
Ellinize sağlık çok güzel. Tebrikler...
EKREMRON
EKREMRON     |     24.09.2011 10:31:00
HOCAM TEBRİK EDİYORUM.MUAZZAM BİR AKSİYON OLMUŞ.ELLERİNE VE EMEĞİNE SAĞLIK,SELAMLAR.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     28.09.2011 20:31:00
Ekrem bey teşekkür ederim.
cenkzeynep
cenkzeynep     |     22.09.2011 00:12:00
nerdeyse kendisi kadar balık yakalamış..)
çok güzel olmuş başkanım,selamlarımla..
yalıcapkını
yalıcapkını     |     22.09.2011 00:55:00
Hoşgeldin Cenk özlettin be nasılsın..
fkocaeli
fkocaeli     |     21.09.2011 20:39:00
Enfes çekim olmuş başkanım ellerinize sağlık tebrikler ediyorum.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     21.09.2011 21:14:00
Fikri hocam çok teşekkür ederim, Bu yaz çok görüşebildik internetten uzak, artık bundan sonra
buralarda beraber olacağız selam dostlukla.
onurbilen
onurbilen     |     21.09.2011 18:47:00
Başkanım yine çok güzel bir foto olmuş.
Ellerinize sağlık
yalıcapkını
yalıcapkını     |     21.09.2011 19:51:00
Onur kardeşim çok teşekkür ederim, fotoğraf emek istermiş bunu bu sezon yaptığım çalışmayla daha iyi
anladım selam.
asude
asude     |     21.09.2011 16:54:00
Sayın Başkanım ; Emeklerinize sağlık...
Tebriklerimle..
Selam ve saygılar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     21.09.2011 18:09:00
Teşekkür ederim Asude hanım.
fikyor
fikyor     |     21.09.2011 16:32:00
Her zamanki gibi..türün harika fotosu..tebrikler.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     21.09.2011 18:10:00
Fikri hocam teşekkür ederim .
dabal
dabal     |     21.09.2011 16:04:00
Sayın Başkanım, iyi ki varsınız.
Katıkılarınızın çok değerli olduğunu bir kez daha yinelemek isterim.
Türün biyolojisini yazanlar bu katkıyı daha iyi değerlendirecekler.
Emeğinize yüreğinize sağlık. Selamlarımla....
yalıcapkını
yalıcapkını     |     21.09.2011 18:13:00
Ali bey yosumunuz bence etkili çok etkilendim, umuyorum Yürk ornitosuna bir nebze faydam olmuştur.
Gönülden dostlukla selam.
Dikkuyruk
Dikkuyruk     |     21.09.2011 08:36:00
Sadece İzmir Yalıçapkınları beslenme serisinden bile bir sergi olur bence,yine süper,yine çok beğendim,selamlar,sevgiler......
yalıcapkını
yalıcapkını     |     21.09.2011 09:30:00
Tamer bey bu anlamlı yorum için teşekkür ederim selam.
ELİF
ELİF     |     20.09.2011 19:19:00
Elinize saglık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 21:59:00
Teşekkür ederim.
şenol
şenol     |     20.09.2011 15:27:00
elinize sağlık hepside ayrı güzel,selamlar..
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 16:06:00
Teşekkür ederim Şenol bey
sener
sener     |     20.09.2011 14:31:00
Çok güzel bir kare olmuş Ali abi. Ellerine sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 16:07:00
Bu samimi yorumun için teşekkür ederim Göker  selam.
MKutluk
MKutluk     |     20.09.2011 12:06:00
Seri çok güzel başkanım, ellerine sağlık. Bu çapkın işini biliyor galıba, balığın içini temizlemiş yutmadan önce. Sevgilerimle.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 16:11:00
Yorum için teşekkür ederim Mehmet bey.
dede
dede     |     20.09.2011 10:32:00
Başkan döktürüyorsun. İzmir Yalıçapkınları gaddar avcılar. Görünüşüde kanıtlıyor. Eline sağlık, sevgilerimle.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 11:51:00
O güzel renklerin altında yırtıcı yatıyormuş, teşekkür ederim Cevat abi selamlar komutanımada...
ibrahim
ibrahim     |     20.09.2011 03:06:00
Gene belgesel tadında olmuş Başkanım, kutlarım.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 09:27:00
Çok teşekkür ederim Adaşım selam.
hakbal
hakbal     |     20.09.2011 00:40:00
sanki Velociraptor ne bulursa götürüyor :) emeğinize sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 00:58:00
Çok teşekkür ederim Hakan bey .
oguz43
oguz43     |     19.09.2011 22:56:00
seri nefis gidiyor , tebrikler Başkanım.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 00:59:00
Çok teşekkür ederim Erhan bey selam.
MuratC
MuratC     |     19.09.2011 21:23:00
Yemedigi bir tavuk kaldi, bakalim onu ne zaman gorecegiz :))
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 01:00:00
Bence biraz küçüğü olursa yer Çok teşekkür ederim selam.
ahmahm
ahmahm     |     19.09.2011 21:04:00
Avıyla güzel kare elinize saglık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 01:00:00
Çok teşekkür ederim selam.
MYılmaz
MYılmaz     |     19.09.2011 20:53:00
Kafa kopmak üzere! iyi yakalamışsınız tebrikler.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 01:01:00
Kafayı dala vurarak koparıyor Çok teşekkür ederim selam.
volkanpek
volkanpek     |     19.09.2011 20:25:00
çok şık olmuş başkanım
emeğine sağlık..çok selam
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 01:01:00
Çok teşekkür ederim Volkan hocam selam.
Kadird
Kadird     |     19.09.2011 20:12:00
Başkanım eline sağlık, menüsünde ne varsa sayende gördük...
Selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 01:02:00
Çok teşekkür ederim Kadir bey dostum selam.
boreocypriensis
boreocypriensis     |     19.09.2011 20:01:00
Dostum ellerine sağlık. Senden her karenin başımızın üstünde yeri var.
selam ve sevgiler.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 01:02:00
Vay sağolasın hocam emrinizdeyim selam.
muratdanacı
muratdanacı     |     19.09.2011 19:55:00
Kompozisyon, bakış açısı renkler çok güzel. Tek eleştirim gözde hafif netlik kaybı ancak buda bazen küçültme sırasında oluşabiliyor. Elinize sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     20.09.2011 00:58:00
Çok teşekkür ederim Murat bey sudan çıkmıştı ondan olabilirmi selam.
dkokenek
dkokenek     |     19.09.2011 19:38:00
Harika olmuş başkanım...
q;-))))
yalıcapkını
yalıcapkını     |     19.09.2011 19:49:00
Çok teşekkür ederim Hemöşerim.
millidere
millidere     |     19.09.2011 19:35:00
ali murtaza başkanım yine harika, enfes, enfes, enfes, çok selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     19.09.2011 19:50:00
Çok teşekkür ederim Mustafa selam.
porlisb
porlisb     |     19.09.2011 19:35:00
Emeğinize sağlık,çok güzel.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     19.09.2011 19:50:00
Teşekkür ederim selam.
evlinzi
evlinzi     |     19.09.2011 19:29:00
Nefis bir seri oluyor,ellerinize sağlık..
yalıcapkını
yalıcapkını     |     19.09.2011 19:51:00
Alper bey teşekkür ederim.
kestrel
kestrel     |     19.09.2011 19:06:00
Ali Murtaza hocam ellerinize sağlık . Yine güzel bir beslenme karesi daha :) Görüşmek dileğiyle .
yalıcapkını
yalıcapkını     |     19.09.2011 19:54:00
Eminciğim, yakaladığı balığın bulunduğu dala çarparak parçalıyor.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     19.09.2011 19:52:00
Cem çok teşekkür ederim Yorum hakkım bitmiş selam.
kestrel
kestrel     |     19.09.2011 19:43:00
Kafa ile gövdeyi bildiğin titizlikle ayırmış :)
fotoemin
fotoemin     |     19.09.2011 19:25:00
balığı o mu yakalamış? darmaduman etmiş valla :)
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT