X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184
İzmir yalıçapkını

İzmir yalıçapkını >> White-throated Kingfisher >> Halcyon smyrnensis

Kırmıtlıkuşcenneti/Osmaniye
Sevgi ile, dostlukla...
Çekim tarihi gelecek misafirlerimize ışık tutsun diye paylaşıyorum.



3000 karakter kaldı.
Çalışmanın adı
Mokunu yeyim abi yapma..
Kuş Türü
İzmir yalıçapkını
Fotoğraf Türü
Diğer
Yayın Tarihi
12.04.2014
Çekim Tarihi
30.05.2011 00:00:00
Çekim alanı
Türkiye - Osmaniye

Statü »
Tanımlı
Fotoğraf »
Aktif / Onaylı




Türün   187. Fotoğrafı | İzlenme Sayısı »   1060 | Yorum Sayısı »   107 | Beğeni Sayısı »   0 |


Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

reis99
reis99     |     25.12.2015 21:41:00
Tebrikler.
mustafatahire
mustafatahire     |     17.04.2014 01:07:00
bir ali abi klassiği ellerine sağlık ali abim selamlarımla .
yalıcapkını
yalıcapkını     |     18.04.2014 21:57:00
Mustafam çok teşekkür ederim selamlar.
cako
cako     |     15.04.2014 02:54:00
Enfes bir güzellik bayıldım ellerinize sağlık selamlarımla.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     15.04.2014 22:55:00
Çok sevindim Cagit hocam selam.. dostlukla ..
pala
pala     |     14.04.2014 23:51:00
çok fena dalmış avını gururla sunmaya hazır tebrikler.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     15.04.2014 00:03:00
Fatih bey teşekkür ederim Yorum hakkım kalamdı .
uozgur
uozgur     |     14.04.2014 23:31:00
süper...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 23:34:00
Özgür hocam selam
ganglionn
ganglionn     |     14.04.2014 23:25:00
Belgesel tadında, tebrik ederim Ali Bey, ellerinize sağlık, selamlar.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 23:34:00
Adem bey teşekkür ederim.
ekrem67
ekrem67     |     14.04.2014 20:14:00
avıyla çok muhteşem çıkmış
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 23:36:00
Ekrem bey teşkkür ederim Yorum yazamıyorum.
Tilki
Tilki     |     14.04.2014 19:04:00
Çok beğendim tebrikler selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 19:29:00
Teşekkürler.
hikmet
hikmet     |     14.04.2014 18:31:00
Harika kare kutlarım hemşerim.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 19:29:00
Hemşerim teşekkür ederim selam.
Mtaha68
Mtaha68     |     14.04.2014 16:15:00
güzelmiş
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 19:30:00
Mahmut bey teşekkür ederim.
porlisb
porlisb     |     14.04.2014 15:35:00
Klasik ve güzel.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 19:30:00
Sağolasın Sacit bey selam
semerci
semerci     |     14.04.2014 13:12:00
Ali Bey şahane av karesi olmuş.. tebrikler..
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:31:00
Teşekkür ederim
dede
dede     |     14.04.2014 11:41:00
Başkan, döktürüyorsun. Eline sağlık, sevgilerimle.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 12:02:00
Sağolasın Cevat abi selam.
oguz44
oguz44     |     14.04.2014 11:35:00
Cok guzel tebrıkler Selamlar
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:31:00
Teşekkür ederim Oğuz bey
gunhan
gunhan     |     14.04.2014 11:23:00
Çok güzel kare, selamlar.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:31:00
Teşekkür ederim Günhan bey
mertkanmutlu
mertkanmutlu     |     14.04.2014 11:13:00
Tebrikler. Cok guzel. Selamlar.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:31:00
Teşekkür ederim
erda
erda     |     14.04.2014 09:41:00
çok güzel olmuş elinize sağlık...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:31:00
Teşekkür ederim
gedizmen
gedizmen     |     14.04.2014 09:16:00
nefis bir çalışma... elinize sağlık
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:32:00
Teşekkür ederim Okyay bey
engineergs
engineergs     |     14.04.2014 08:59:00
Çok güzel Ali Bey elinize sağlık selamlar
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:32:00
Teşekkür ederim
serhattigrel
serhattigrel     |     14.04.2014 02:26:00
Başkan, adı 3 yalıçapkını kampı olacak herhalde, 3 nü de çekmeyeni geri göndermeyeceğiz. Harikasınız.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 12:01:00
Ha ha haaa
Gavurdağlı
Gavurdağlı     |     14.04.2014 01:50:00
Albümünde olmayanlar için kışkırtıcı güzellikte bir kare. Ellerine sağlık başkanım.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 12:01:00
Eyvallah dostum kışkırtalım dedik selam
leventsahin
leventsahin     |     14.04.2014 00:31:00
inanılmaz güzel kutlarım
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:32:00
Teşekkür ederim
akiraz
akiraz     |     14.04.2014 00:01:00
Başkanımmmmm muhteşemdir...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:32:00
Teşekkür ederim Ahmet bey
ozgurkalay
ozgurkalay     |     13.04.2014 23:46:00
Başkanım nefis... Ellerine sağlık.Selamlar.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:33:00
Teşekkür ederim özgürcüğüm
ayasar
ayasar     |     13.04.2014 23:16:00
Kimin çektiğine bakmadan \'bunu çekse çekse başkan çeker\'dedim. Haklıymışım, Eline sağlık başkan, yine harika.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:33:00
çOK Teşekkür ederim Ataman bey
empati
empati     |     13.04.2014 22:49:00
Ali Murtaza bey, enfes kare... Eline sağlık, selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:33:00
Teşekkür ederim
egeler
egeler     |     13.04.2014 21:45:00
Tek kelimeyle harika olmuş. Çok tebrik ederim. Selamlar.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
nukkus
nukkus     |     13.04.2014 19:57:00
Müthiş. Tebrikler.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
efem
efem     |     13.04.2014 16:45:00
çok güzel.tebrik ederim...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim Efem
aliyuzun
aliyuzun     |     13.04.2014 16:02:00
Yine mükemmel bir fotoğraf. Tebrik ederim.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
yasar16
yasar16     |     13.04.2014 15:04:00
Nefis av karesi Ali Murtaza bey , selamlarımla.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
dabal
dabal     |     13.04.2014 12:13:00
Belgesel tadında. Harika... Emeğinize yüreğinize sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
emekli06
emekli06     |     13.04.2014 09:20:00
Nefis bir kayıt, elinize sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
abem
abem     |     13.04.2014 06:47:00
Muhteşem olmuş, tebrikler.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
bakcasoy
bakcasoy     |     13.04.2014 01:47:00
Netlik çok iyi, belgesel tadında. Tebrikler.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
Haşim
Haşim     |     13.04.2014 01:05:00
Mükemmel.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:34:00
Teşekkür ederim
econ
econ     |     13.04.2014 00:20:00
Nefisss tebrikler selamlar
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:35:00
Teşekkür ederim
sener
sener     |     12.04.2014 23:45:00
Nefis kare. Tebrikler Ali abi.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     14.04.2014 13:35:00
Teşekkür ederim Göker
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:51:00
Gökerciğim teşekkür ederim.
ali6105
ali6105     |     12.04.2014 23:27:00
Çapkın = Başkan Yukarıdaki denklem yanlış anşaiılmaz umarım ! Sadece çapkın denince akla ilk Başkan gelir demek istedik : )) Ellerine sağlık Başkanım. Çok nefis bir kayıt olmuş...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:52:00
Eyvallah dostum, reklamın kötüsü olmazmış Şaka şaka teşekkür ederim selam.
zaferK
zaferK     |     12.04.2014 23:04:00
Başkan artık senin fotoğrafları daha küçük karelerinden tanıyoruz...diğerleri gibi bu da mükemmel...ellerine sağlık...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:53:00
Eyvallah abiciğim selamlar.
toshi1
toshi1     |     12.04.2014 23:04:00
Nefis, tebrik ederim.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:53:00
Ferit bey teşekkür ederim.
MetinCenkçiler
MetinCenkçiler     |     12.04.2014 22:55:00
Başkan nefistir....
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:54:00
Eyvallah Metinciğim selam.
ahmetyilmaz
ahmetyilmaz     |     12.04.2014 22:38:00
güzel beslenme karesi elinize sağlık
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:54:00
Ahmet bey teşekkür ederim.
arslan236
arslan236     |     12.04.2014 22:12:00
Çok güzel, emeğinize sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:54:00
Giray bey teşekkür ederim.
neşeli
neşeli     |     12.04.2014 20:58:00
elinize sağlık
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:55:00
Neşe hanım çok teşekkür ederim Hasan beye selam.
LeventÖzaş
LeventÖzaş     |     12.04.2014 20:49:00
Çok güzel, elinize sağlık.
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:55:00
Levent bey teşekkür ederim
avşarbey
avşarbey     |     12.04.2014 20:33:00
Çapkın başkanımmmmmmm bu ne yawwwww bu nasıl sandıktır be abi anlamadım. Yükle yükle bitmiyor muhteşem fotoğrafları. Tebrikler ve selamlar...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:56:00
Ne varsa eskilerde varmış dostum eski Türkiye bu günkünden güzel değilmiydi selam.
faruq488
faruq488     |     12.04.2014 20:21:00
Alimurtaza bey çok güzel yakalamışsınız tebrikler...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:56:00
Ömewr bey teşekkür ederim.
EKREMRON
EKREMRON     |     12.04.2014 20:02:00
Hakikaten nefis bir kare,ellerinize sağlık.....
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:58:00
Ekrem bey teşekkür ederim.
moja
moja     |     12.04.2014 19:55:00
çok çılgın bu kuş çoook ellerine sağlık başkan
yalıcapkını
yalıcapkını     |     12.04.2014 23:59:00
Dostum çok teşekkür ederim selam.
karsar
karsar     |     12.04.2014 19:35:00
Eyice cıcığını çıkarmış kurbağanın.....Nefis,Eline sağlık....
yalıcapkını
yalıcapkını     |     13.04.2014 00:00:00
Yusf bey teşekkür ederim.
moktem
moktem     |     12.04.2014 19:32:00
Harika bir kare. Elinize sağlık başkanım. Selam ve sevgilerimle...
yalıcapkını
yalıcapkını     |     13.04.2014 00:00:00
Mehmet Ali bey teşekkür ederim.
sinankucukcelik
sinankucukcelik     |     12.04.2014 19:18:00
Çok güzel başkanım,ellerinize sağlık. Selamlar
yalıcapkını
yalıcapkını     |     13.04.2014 00:01:00
Sinan bey teşekkür ederim.
Beğeniler | 0
Bu fotoğraf için henüz bir beğeni bulunmamaktadır.
Tanımlama Yapan Üyeler: caganabbasoglu, Çulluk
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT