“Üyemiz Mehmet ÜNLÜ’nün gönderdiği haber.”
YABANİ HAYVANLAR İÇİN DOĞAYA YEM BIRAKILDI
Kayseri Çevre ve Orman İl Müdürlüğü tarafından Erciyes Dağı'nın eteklerinde vahşi hayvanlar için doğaya 3 ton yem bırakıldı. İl Müdürü Ali Rıza Baykan, "Yabani hayvanların aç kalmasını engellemek ve kente inmesine mani olmak maksadıyla kış mevsimi boyunca toplam 6 ton yem bırakılacak" dedi.
"Kendi yemediğimizi hayvanlara yedirmiyoruz" diyen Baykan, "Erciyes Dağı Lifos eteklerinde vahşi hayvanlar için doğaya toplam 6 ton yem bırakılacak. Eksi 10 derece altında yemleme işlemi devam ediliyor. Vahşi hayvanlar için 3 ton tavuk, marol, havuz ve buğday gibi ürünlerin dağıtımını yaptık" ifadelerini kullandı.
Baykan, Bu işlem birkaç gün sürecek eksi 10 derecenin altında dahi bu işlemi yapacağız" dedi.
http://www.haberciniz.biz/yabani-hayvanlar-icin-dogaya-yem-birakildi-kayseri-955815h.htm