Bursa'nın Karacabey ilçesindeki Uluabat Gölü ve çevresindeki doğal değerlere projeleriyle katkı veren "leyleklerin babası" Prof. Dr. İsmet Arıcı yaşamını yitirdi.
Türkiye’nin Avrupa Leylek Köyleri birliğine üye olmasını sağlayan, Kuzey Ormanları Önemli Doğa Alanı (ÖDA) Uluabat Gölü ve çevresini, bölgeyi yuvası yapan sayısız canla, yüz binlerce leyleği koruma çalışmalarına uzun yıllar emek veren hocamız Prof. Dr. İsmet Arıcı’yı kaybettik.
16 Nisan tarihinde, ünlü fotoğraf sanatçısı Alper Tüydeş, sosyal medya hesabından yayınladığı taziye mesajında, "Çok kıymetli hocamızı Leylek Köyü ünvanını ülkemize kazandıran gerçek bir doğa mücadelecisi, fikir babası Prof. Dr. İsmet Arıcı'yı sabaha karşı kaybettik. Bugün saat 11.00'de Uludağ Üniversitesi ziraat fakültesi önünde yapılacak törenin ardından yarın memleketi Mersin Gülnar'da toprağa verilecektir" ifadelerini kullandı.
Yakınlarına sabırlar dileriz. Nurlar içinde uyusun, kuşlar, ağaçlar yoldaşı olsun.
https://www.bursahakimiyet.com.tr/bursa/bursa-nin-aci-kaybi-leyleklerin-babasi-prof-dr-ismet-arici-hayatini-kaybetti-1422747
https://www.facebook.com/KuzeyOrmanlariSavunmasi/photos/leyleklerin-babas%C4%B1-prof-dr-ismet-ar%C4%B1c%C4%B1y%C4%B1-kaybettikt%C3%BCrkiyenin-avrupa-leylek-k%C3%B6yle/1101670148666239/?_rdr
Fotoğraf: https://m.bursadabugun.com/haber/amp-bursa-039-yi-uzen-haber-039-leyleklerin-babasi-039-hayatini-kaybetti-1804829.html