Değerli yöneticimiz Ömer Furtun'a ait fotoğraflar "Anadolu Kurtları" ismi ile anma pulu olarak basıldı. Kazım Çapacı arkadaşımızın çizimleri ile zenginleştirilen görseller için kendilerini tebrik ederiz.
Edinmek için:
https://www.filateli.gov.tr/search/Anadolu%20Kurtlar%C4%B1/0
Tebrikler.
Tebrikler abicim. Emeği bol, harika bir ürün daha ortaya çıkarmış oldun. sevgilerimle.
Farklı ve yine kaliteli bir ürün ,emeklerine sağlık sevgili Ömer...tebrikler ,selamlar...
Tebrikler, emeklerinize sağlık Ömer abi.
Tebrikler ..
Tebrik ediyorum.
Güzel yorumlarınız için hepinize teşekkür ederim.
tebrikler adaş|
çok güzel bir çalışma emeği geçenleri kutluyorum,tüm kuş türlerimizi de pullarımız üzerinde görmek isteriz.