Deniz dalgalı olunca, ne zamandır aklımda olan Temmuzda Ovit gezisini yapmak için bir fırsat oldu.
Dağlar çok güzeldi, Bu kadar çiçek olamaz, Neredeyse Çiçekler bile çiçek açmış, Her yer Yemyeşil gür otlar ve Milyon çeşit çiçekler,
Harika bir gündü,
Kuştan çok çiçek fotoğrafı ile gün geçirdim :)
Taş kızılları Evlatlarını yetiştirmiş olmanın gururunu yaşıyor gibiydi, Çütre Sesi Tüm dağları inletiyordu, Bir dostun Deyimiyle Dağların Islığı.
Çok güzel bir dağ gezisini Huzur dolu dinlenmiş olarak tamamladım,çok güzeldi.
Tüm Dostlarıma İyi bayramlar dilerim,
Gözlem süresi; 6 saat