Haftayı İpekkuyrukları görme umuduyla Atatürk Arboretumuna giderek kapatmak istedim. İş çıkışı gittiğim için çok dolanamayacaktım. Bu sebepten nokta atışı yapmak en doğrusu olacaktı. Whatsapp gruplarında paylaşılan konuma gittim önce. Ancak Ipekkuyruklar orada değillerdi. Sanırım gitmişlerdi. Göremedim ama üzülmedim. Çünkü ispinozların, karatavukların kur ötüşleri başlamıştı. Buna yeniden şahit olmak, baharın, yazın geldiğini hissetmek
asıl heyecan buydu!
Gözlem süresi; 4 saat