X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184

GÖZLEM DETAY


Samsun, Bafra / Kızılırmak deltası-Balık gölü gözlemi

12.09.2011 topcu78

TRAKUS VII SAMSUN da SAZHOROZU çekemeyen bütün dostlara :Dün geceki yorucu ve uykusuz nöbet sonrası sabah 06.00 da "Merzifon"Gazenfer ve Murat beyle Kızılırmak deltasına gittik.Sıraladığım türlerin içinde beni en çok mutlu eden SAZHOROZU idi bol miktarda olmaları ve cömertce poz vermeleriydi. Bu güzeli çekmek isteyenlere duyurulur.Hasan TOPCU

Gözlem süresi; 4 saat



Misafir Gözlemciler



Görülen Türler
Gözlenen toplam tür adedi: 17 Gözlenen toplam kuş adedi: 17


Fotoğraflar



Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

cevap yazın
OddYn
OddYn     |     12.09.2011 20:33:00
Eline emeğine sağlık Hasan abi,sadece bu kuş için bile gözlem yapılır,selam,sevgi ve saygılarımla abi...sağlıcakla...
cevap yazın
canion
canion     |     12.09.2011 20:46:00
Hasan merhaba,
Saz horozu pek güzel görünüyor.
Biz gittikten sonra kendilerini epeyce göstermişler.Emeklerine sağlık.
Selamlar
cevap yazın
bal1
bal1     |     12.09.2011 21:09:00
Emeğinize sağlık Hasan Bey,Selamlar.
cevap yazın
sener
sener     |     12.09.2011 21:56:00
Emeklerinize sağlık Hasan bey. Bize görünmediler, siz tadını çıkartın. Bol selam.
cevap yazın
indiana
indiana     |     12.09.2011 22:17:00
Herkese çok teşekkür ederim.Samsun VII de mevsimi değildi aslında o yüzden böyle görüntü alınamadı
cevap yazın
Serdarılı
Serdarılı     |     13.09.2011 00:52:00
Hasan bey emeğinize sağlık,elinize sağlık dahası gönlünüze sağlık...
cevap yazın
Bartima
Bartima     |     13.09.2011 08:44:00
sırf bu tür için bir ara samsuna gelmeyi düşünüyorum. Buralarda görmek çok zor artık. Emeklerinize sağlık.
cevap yazın
indiana
indiana     |     13.09.2011 08:50:00
Ali bey teşekkür ederim esen kalın
cevap yazın
indiana
indiana     |     13.09.2011 08:51:00
Gökhan bey zamanıdır :::)))
cevap yazın
indiana
indiana     |     13.09.2011 08:51:00
Gökhan bey gelneden arayın lütfen ::))

tlf = 0 505 252 53 41
cevap yazın
karapençe
karapençe     |     13.09.2011 12:29:00
Elinize sağlık Hasan bey....Sevgi ve selamlarımla...
cevap yazın
ömer
ömer     |     13.09.2011 13:31:00
Yanlış zamanda gitmişiz sürünüp sürünüp 300mt den bir fotoğrafını çekebilmiştim, elinize sağlık fotoğraflar da gözlem de güzel olmuş.
cevap yazın
indiana
indiana     |     13.09.2011 14:00:00
ömer bey tam zamanı poz vermede çok cömertler15,20 metre den arabadan çektik eğer yerde olsaydım çok daha fazla 5,6 metreden göz portresi çekebilirdim.Selamlarımla





3000 karakter kaldı.
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT