Çooook eğlenceli bir gözlem oldu :) Aliağa\'da maskeli ötleğen görmek ilginç oldu. Çayır incirkuşlarının 1 tanesi başka bir yerdeydi diğer 3\'ü başka bir yerde. Su toprak yolda bile her yerdeydi, büyük ak balıkçıllar her yere taşmışlardı. Ağaçkakanımız Woody bence şu ana kadar verdiği en güzel pozu verdi. Yabandomuzu izi bile gördük. Müthiş eğlenceli bir gözlem oldu :)
Gözlem süresi; 2 saat