En son kısa dönem askerlik için 1981 yılı mart ayında geldiğim Erzincan\'ı tam 43 yıl sonra tekrar görmek kısmet oldu. Harika bir şehir. Bir gün diye geldik bir hafta kaldık. Genellikle şehir parkında konakladıktan sonra Ekşisu mesire alanına geçtik. Tesisin hemen yan tarafında sazlık ve bataklık alan habitat olarak kuş popülasyonu için oldukça uygun bir yer. Göç mevsiminde mutlaka sıkça bakılmalı.
Gözlem süresi; -