Kıymetli doğa fotoğrafçımız Alper Tüydeş Bey\'in yönlendirmesi ve konum paylaşması sayesinde yaptığım bir gözlem oldu. Başta 15 Şubat gibi kış mevsiminde 24 derece gibi böyle mükemmel bir havayı bize nasip eden o muhteşem varlığa şükrettikten sonra, böyle bakımlı, korunaklı bir alanı kuşlarımıza kazandıran Kocaeli Belediyesi\'ne ve bu güzel alanı servis eden, oğlumla kaliteli vakit geçirmemizi sağlayan Alper Bey\'e teşekkürlerimizi iletiyoruz.
Dikkuyrukların alanda bolca yüzdüğünü görmek mutluluk verirken, Mavi gagasına kurban olduğum erkek dikkuyrukların da gözlem boyunca uyuması ve gagasını gizlemesi nahoş bir anı oldu diyebilirim :)
Sahil boyunca oğluma göstermek istediğim flamingoları da bir türlü göremedik sanırım onlar da naz etmişler bugün. Ama bir daha gitmeye bahanemiz bu oldu.
Herkese tavsiye edebileceğim bir yer. Haritaya Kocaeli Fuarı Gölü yazmanız yeterli... Sonrası mı tripodda geçen saatlere hemen yakınında alacağınız çayınız kahveniz eşlik etsin...
Gözlem süresi; 4 saat