X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184

GÖZLEM DETAY


Kayseri, Yahyalı gözlemi

4.06.2011 moja

Sabahın ilk ışıklarıyla Yahyalıda Mehmet Ünlü ile buluşup Aladağlara doğru yola çıktık ilk hedefimiz Alamecek,kara iskete ve keten kuşlarıydı çok güzel karelerini aldığımız bu türlerden sonra Mehmet hocamın çabalarıyla zirvede Ur kekliği görüntüledik çok verimli geçen arazide ak gözlü ötleğen hariç hedef türlerin tamamına yakınını gözlemleyip görüntüleme şansımız oldu yardımlarını esirgemeyen değerli dostum sevgili hemşerim Mehmet Ünlü hocama tekrar çok teşekkür ederim tüm dostlara selam ve sevgilerimle

Gözlem süresi; 3 gün



Misafir Gözlemciler



Görülen Türler
Gözlenen toplam tür adedi: 25 Gözlenen toplam kuş adedi: 25


Fotoğraflar



Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

cevap yazın
eozer
eozer     |     7.06.2011 23:21:00
Ne denilebilirki abi.tek kelime ile harika olmuş gözleminiz.
Işık şartlarının yerinde olduğu ve bol bülbüllü bir arazi olmuş:))
En çok ur keklik olayına sevindim abi.
Elinize ve emeginize saglık.
Mehmet hocamada selamlar olsun..
cevap yazın
kozludere
kozludere     |     7.06.2011 23:38:00
çok teşekkürler Erkan
selamlar
cevap yazın
Çulluk
Çulluk     |     7.06.2011 23:52:00
elinize sağlık Alparslan Bey.
umarım geziniz dilediğiniz gibi tamamlanmıştır.
selamlar.
cevap yazın
gulin
gulin     |     8.06.2011 00:44:00
Çok verimli bir gezi olmuş
Emeklerinize sağlık
cevap yazın
kozludere
kozludere     |     8.06.2011 00:56:00
sayenizde hocam çok teşekkürler ilginize
selamlarımla
cevap yazın
kozludere
kozludere     |     8.06.2011 00:57:00
Sadık hocam çok teşekkürler
selamlar
cevap yazın
trmşk
trmşk     |     8.06.2011 09:23:00
Verimli gezi olmuş.15 sene Kayserideydim serçeden başka kuş görmedim:)
Selamlar.
cevap yazın
indiana
indiana     |     8.06.2011 11:21:00
Güzel ve tür açısından verimli gezi ve gözlem olmuş.Karadenizdede umarım istediğiniz olur.Selamlarımla
cevap yazın
kozludere
kozludere     |     8.06.2011 12:59:00
çok teşekkürler Ahmet bey
çok teşekkürler Hasan bey(ilginize teşekkür ederim)
selamlar
cevap yazın
damlabeton
damlabeton     |     8.06.2011 13:55:00
İşte gözlem diye ben buna derim.Çok verimli geçmiş.Selamlar.
cevap yazın
garage6
garage6     |     8.06.2011 14:49:00
Çok güzel bir gözlem olmuş Alparslan bey,kutlarım,ellerinize sağlık.Baktım da bunların yarısını ben görmemişim,oraya gitmek şart oldu artık.
cevap yazın
çimen
çimen     |     8.06.2011 16:58:00
Mewhmet hocamda Urkekliklerini bağlamışmıdır nedir,nadiratı her giden görüyo :))
Çok güzel gözlemden çok güzel fotolar gelecektir,belli.
cevap yazın
asfur
asfur     |     8.06.2011 21:00:00
Harika bir gözlem, Mehmetin misafirperverliği ve Kayseri gözümde tüttü. Emeklerinize sağlık.
cevap yazın
HAZAL
HAZAL     |     8.06.2011 22:06:00
urkeklik bile tek başıma yeter..)
ellerine sağlık abi,selamlar..
cevap yazın
gürkan
gürkan     |     9.06.2011 16:34:00
Alparslan bey kutluyorum; memleketimin havasını teneffüs etmiş gibi oldum. Mehmet kardeşim de herzamanki mütevaziliği ile gerekeni yapmış, sağolsun. Selam ve sevgiler..
cevap yazın
gutesmienchen
gutesmienchen     |     9.06.2011 18:30:00
Harika bir gözlem, tebrikler. Mehmet hocaya da selamlar...
cevap yazın
SAİT
SAİT     |     10.06.2011 14:25:00
Alparslan abi bir haber verseydin yaw :)





3000 karakter kaldı.
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT