X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3185

GÖZLEM DETAY


Bolu, Gerede gözlemi

20.07.2014 cenkzeynep

Sabah erken saatlerde nispeten açık bir havada Ankaradan yola çıktık. Geredeye yaklaşınca güneş yerini sis ve yağmura bıraktı :) Hedef türlerimize ulaşamasakta çok güzel türler görüp fotoğrafladık. Gözlemci arkadaşlarım Ahmet Kirazoğlu ve Oya Türkeri ye gönülden teşekkürlerimle.

Gözlem süresi; 3 saat



Misafir Gözlemciler



Görülen Türler
Gözlenen toplam tür adedi: 20 Gözlenen toplam kuş adedi: 20


Fotoğraflar



Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

cevap yazın
OzgurKus
OzgurKus     |     21.07.2014 09:27:00
Ellerine sağlık Cenk.Selamlar.
cevap yazın
ALTAY4232
ALTAY4232     |     21.07.2014 10:48:00
Aman Ahmet hocam üşümemiştir umarım..(( elinize sağlık güzel gözlem..
cevap yazın
HAZAL
HAZAL     |     21.07.2014 12:41:00
@ Teşekkürler Özgür abi, selamlar.
@ Teşekkürler Metin abi, yazın ortasında kışı yaşamak bu olsa gerek :)
cevap yazın
ozlemsezer
ozlemsezer     |     21.07.2014 15:11:00
Cenk bey harika türler bunlar biz şakragı çok aradık ama göremedik kutlarım selamlar
cevap yazın
HAZAL
HAZAL     |     21.07.2014 16:28:00
Teşekkürler Ali bey, 4 adet Şakrak ve bolca Çaprazgaga gözlemin incileriydi :)
Selamlar.
cevap yazın
mahirvehbi
mahirvehbi     |     21.07.2014 17:06:00
Cok guzel bir gozlemdi. Asil biz tesekkur ederiz. Yagmursuz ve sissiz bir gunde tekrar gideriz insallah :)
cevap yazın
HAZAL
HAZAL     |     21.07.2014 17:16:00
İnşallah Oya hanım, yazın ortasında kışı yaşadık, umarım bir dahaki gözlem bahar havasında geçer :)
Teşekkürler, selamlar.
cevap yazın
MOMO34
MOMO34     |     21.07.2014 18:03:00
Bu havaya rağmen üç kertik var, haberin ola. :)
cevap yazın
HAZAL
HAZAL     |     21.07.2014 18:15:00
Mehmet abi, üç te çıkar beş te.
Yeterki sen bi gel :)
cevap yazın
mbgok
mbgok     |     21.07.2014 18:32:00
harika turler. emeginize degmis. selamlar.
cevap yazın
pythie
pythie     |     21.07.2014 19:56:00
Cengo Cenk aylar sonra hemde zor ameliyatlar ertesi sen ve Oyamla çok güzel di ah birde güneş olsaydı super üstü idi engin tecrüben ve teknik destekle bu cumartesi yada pazar gidiyoruz tekrar inşallah...
cevap yazın
JamJar
JamJar     |     21.07.2014 20:05:00
Harika türlerle verimli gözlem olmuş. Bana da 4 kertik çıkar.
cevap yazın
HAZAL
HAZAL     |     21.07.2014 23:57:00
@ Teşekkürler Nükhet hanım, selamlar.

@ Teşekkürler Ahmet abi, seni tekrar aramızda görmek çok güzel. İnşallah yakın zamanda tekrarını yaparız. Selamlarımla..

@ Teşekkürler Nedim bey, türler az ama özdü :) O temiz havayı solumak bile yetti aslında :)
cevap yazın
omerkutlu
omerkutlu     |     25.07.2014 07:16:00
Hemen ertesi gün biz de Avşarbey i ile beraber gittik ama sizinki kadar güzel kareler çekemedik. Kertikler olması açısından ve Temmuz un ortasında sobaların yandığı sis yağmur içindeki bir dağ ve orman gezisi ise muıhteşem ve unutulmaz idi. İnşallah bir gün İstanbul - Ankara dan gelip Gerede -Bolu- Abant ta buluşarak bu geziyi birlikte tamamlarız. Selamlar ve tebrikler.
cevap yazın
HAZAL
HAZAL     |     25.07.2014 09:19:00
Ankaradan 30 küsür derece ile çıkıp Geredede 3 dereceyi görmek çok farklı ve güzel bir deneyimdi :) Sizinde söylediğiniz gibi yazın ortasında bacadan çıkan dumanlar farklı bir görsellik sundu bizlere. Umarım bir gün bu güzel yaylaları beraber gezme fırsatınıda yakalarız.
Teşekkürler Levent hocam, selamlar..





3000 karakter kaldı.
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT