Kara Akbaba\'yı görmek için gitmiştim. Bu ikinci gidişim ve ilk gidişimde ormanda oldukça ürkmüştüm :) Bu sefer daha sakin olduğum güzel bir gözlem oldu. Orman\'da kuş çekmek gerçekten zormuş, hem ışık daha az hem de açı yakalamak gerçekten zor. Hele ki benim gibi bir acemi için! Çalıkuşu hep arkasını döndüğü için yüzünü çekemedim, kendisine tepkiliyim. Kara Akbabalar ben gözlem kulübesinden aşağıya indikten sonra alçaldığı için fotoğraf değeri olan bir fotoğraf yakalayamadım. Ama doğa gerçekten heyecan verici.
Gözlem süresi; 3 saat