Merhaba Ömer bey, 4-5 günlüğüne Ankara ya gitmemi beklemişler tğrlerin çoğu ortaya çıkmak için, özelliklede kır kırlangıcının gelmiş olması sevindirici. 16 marta kadar özellikle kırlangıc aramama rağmen görememiştim. Sevindirici bir haber, kara kulaklıda öyle, hele Ankara dan boş dönmekteyken, ne ünlü balabanı nede bıyıklı baştankarasını göremedim. Kılavuzum Dede borçlu kaldı :)
İki hafta sonra Ayvalık ta görüşebilmek ümidiyle, selam ve sevgilerimle.