Ömer Bey, Sayın Erturhan, Özgür, Mehmet, Özmen; her birinize ayrı ayrı çok teşekkür ederim. Gecikmiş cevabım için kusura bakmayın. Geçtiğimiz hafta oldukça yoğun geçti.
Vaktiniz müsait olduğunda Mehmet dışında herkesi beklerim. O zaten AA muhabiri gibi her daim oralarda :)
Sağlıcakla kalın, herkese iyi geceler. Selamlar.