Hürmetçi Sazlığına bir görev için gitmişken dönüşte haftalık mutad ziyaretim için Sultansazlığına uğradım:)
Tam öğle vakti vardım; yemek ve çay-kahve faslından sonra Atalay Beyle önce kısa bir Tuzla mevkiine uğradık, ardından Yeşilhisar istikametine doğru olan kesimde Ovaçiftliği Köyünün önlerinde dolaştık. MP için yol inşaası sebebiyle ikinci turum tamamen yayan geçti. Akşam 19:15 civarı dönüşe geçmişken; Gelincik hanım 2-3 dk boyunca poz verdi.
Güzel bir gün böylece sona erdi.
Gözlem süresi; 3 saat