Merhaba, haftasonu Enez\'e hem samanyolu fotoğrafı çekmek hem de kamp yapıp denize girmek için gitmiştim, aklımda hiç kuş fotoğrafı çekmek veya gözlem yapmak yoktu. 30 Temmuz gecesi ıssız ormanlık alanda yıldız fotoğrafı çekerken karşıma çıkan kukumav ve çobanaldatan kanıma girdi :) Çobanaldatanın iyi fotoğrafını çekemedim çünkü yanımda sadece kafa feneri vardı ve çok işe yaramadı. Ertesi gün de denizden sonra, saat 14.30 ve 18.00 arası köprünün doğusunda kalan bölümde gözlem yaptım. Sumruların kanala dalıp avlanmasını izlemek, poyrazkuşunu ve kaşıkçıyı ilk kez görmek benim için sevindiriciydi. Ayrıca genç bir sumrunun defalarca mahmuzlu kızkuşuna pike yapması ilginç bir andı.
Herkese selamlar.
Not: Çobanaldatan, kukumav ve arıkuşları Altınkum sahili tarafındaki ormanlık alanda görüldü. Lagüne çok yakın olduğu için ayrı gözlem olarak girmedim, istenirse değiştirebilirim. Fotoğrafları da akşam atacağım.
Gözlem süresi; 5 saat