Cehalet kötü gerçekten, bu cahil tayfası burada da kar yağışı nedeniyle iki gündür çok aktif, bir kısmı sulak alanlarda ördek kaz peşinde, ormanda çulluk peşindekilerin silah sesleri gün boyu dinmiyor. Havalı tüfeklerle ötücülerin peşinde olanları ise poşetler dolusu ardıç, karatavuk, ispinoz, hatta kızılgerdanla dönüyor evlerine... Allah ıslah etsin...