X Simge
TR EN
X Simge
TR EN
Belgeli Tür 520
Fotoğraflar 113841
Gözlemler 10226
Videolar 3184

GÖZLEM DETAY


Edirne, / Enez lagünleri gözlemi

10.08.2012 cansuozcan

Edirne'de bulunduğum kısa süreli zamanda Özmen abi ve Doruk'un yardımıyla Gala gölü ve Enez dalyanını görme fırsatım oldu. Gala gölü boş gibi görünsede dalyana geçerken alan hareketlenmeye başladı. Önce çayır delicesi ardından kervançullukları ve gözlem sonunda tarlanın üzerinde denk geldiğimiz genç çakır, gözlemi kalp çarpıntısıyla bitirmemize neden oldu:)) Gözlem için teşekkürler. /Gördüğümüz tereği de hiç unutmayacağım terek kertiği atmış kadar olduk:))

Gözlem süresi; 5 saat



Misafir Gözlemciler



Görülen Türler
Gözlenen toplam tür adedi: 59 Gözlenen toplam kuş adedi: 59


Fotoğraflar



Tür ile ilgili bilgiler & değerlendirmeler

cevap yazın
ays
ays     |     14.08.2012 00:50:00
Aynı zamanda Ali Çıtak Hocam la Gala da ve Kerem Ali Boyla ile Lagünlerde karşılaşmamız da güzel oldu.
En güzel şey bu alanlarda kuşların ve kuşçuların çoğalması.
Yine bekleriz.

Not: Terek düdükçününü niye listeye eklemedin ??
:)
cevap yazın
bahri
bahri     |     14.08.2012 10:55:00
TEREK DÜDÜKÇÜNÜ MÜ?!
Hemen geliyorum!:)
Sürmeli Kervançulluğu ve Taşçeviren fena kıskandırdı:))
Güzel gözlem olmuş:))
cevap yazın
bastankara
bastankara     |     15.08.2012 07:11:00
Evet Özmen abi kuştan çok kuşçu görmek güzeldi:)
Kuzeycem bende sevindim kertiklere.
*bozkır delicesi kanat altı fotoğrafıyla birlikte çayır delicesi olarak tanımlandı. Hem kusbank hemde burdaki kaydı çayır delicesi olarak değiştirdim.
Selamlar..
cevap yazın
Müzehhib
Müzehhib     |     15.08.2012 09:16:00
Kayıtları güzel bir gözlem olmuş... Güzel kayıtlar gelmiş, en kısa zamanda umarım haraketlilik artar bize de ziyaret kısmet olur.
cevap yazın
Serdarılı
Serdarılı     |     15.08.2012 09:25:00
Cansu emeklerinize sağlık.
Dolu dolu bir gözlem olmuş...
Çakır da bizi heyecanlandırdı :))
cevap yazın
ZiyaErdem25
ZiyaErdem25     |     15.08.2012 10:03:00
Teke düdükçünüyle bana 10 kertik yazar.
elinize sağlık çok güzel bir gözlem olmuş.
çok da keyifli geçmiştir.

kısmetse yarın ordayım :)
cevap yazın
Müzehhib
Müzehhib     |     15.08.2012 13:07:00
Ahmet abi senin de gözlemini mutlaka bekliyorum senden sonra da sıra bana gelecek kısmetse :)))
cevap yazın
bastankara
bastankara     |     15.08.2012 14:55:00
Doruk ve Özmen abi olmasaydı alanı zor görecektim ne kadar teşekkür etsem az:) Gözlemleri bende bekliyor olacağım. Bu göçte bomba bir tür çıkar belki sayenizde gala ve enezden. Bol şans:)

Birde terek düdükçününü görmedik. Alanda 2 birey yeşilbacak görmüştük gaga eğri geldi renklerde uyuyor terek midir diye baya heyecanlanmıştık:) Sonra yeşilbacak çıktı:)
cevap yazın
suerdem
suerdem     |     15.08.2012 16:30:00
Ahmet yarın ordayım ne demek yaa.Gidebilen var gidemeyen var.Bi gun Ankara,bi gun Edirne.Kıskanıyorum valla.
Bol şans
cevap yazın
ZiyaErdem25
ZiyaErdem25     |     15.08.2012 17:30:00
bayramda gökçeada da olacağım. Oraya giderken uğrayacağım.
inşallah güzel türler ve güzel bir gözlem olur. ek başına çok keyifli olmuyor. Hem 1 elin nesi var 2 elin sesi var hesabına 2 göz ile 4 gözün gördükleri farklı oluyor.
umarım yalnız olmam. (Özmen ve Doruk ??)

görüşmek üzere.
cevap yazın
Mahoni
Mahoni     |     15.08.2012 22:01:00
cansuçok güzel bir gün geçirdiğin ortada.
çok verimli olmuş benimde görmeyi çok istediğim alanları gezmişsin
kutlarım





3000 karakter kaldı.
Yeni Türler, Belgeli Tür Adedi : 520  
Copyright TRAKUS © 2008 - 2026 Türkiye'nin Anonim Kuşları: Sponsor ESİT